Kendinizi bu kadar kasıp yazık etmeyin ya. Hamilelik kısıtlanmak değil, hayatı doya doya yaşamaktır. Canın ne çekiyorsa ye, sadece abartmadan. İlk çocuğumda suyu bile üfleyip içerdim, ne sorunlar yaşadım hamilelikte, doğduktan sonra.
2ci de hiç birşeyi umursamadım çok şükür herşey mükemmel gidiyor maşAllah.