Anneadayiii Tubadefne2019 ilki 28 haftalık prematüre oldu zorunlu sezeryan oldum normal beklerken şimdi de sezeryan sonrası normali çok önermedi doktorum erken doğum riskim olduğu için bizim için 36 yi görmemiz bile çok iyi durabildigi kadar bekleyeceğiz
Elaydaaaa Mutluuu42 son 30 gün tabi bebek ne zaman gelir belli olmaz bu arada 36+5 haftalık dedi doktor benim kendime göre 34+4 haftalıktı. Bebek kilosu 2980 gr dedi