merveslife Meliha09 Uygulama 95 gösteriyor ama ikiz gebelik nedeniyle 37. Haftada sezeryan planlanıyor, kalan 77 gün 🥹
Minikkalplerinannesi Meliha09 planlandığı gibi olursa son 39 , ama bu bebisler ne zaman gelir belli olmaz😊
Annecik02 eylemm09 yok ben normal doguracagim Allah’ın izniyle ❤️😁 2 normal doğum yaptım daha önce bunu da normal istiyorum
2pembikeller1 Meliha09 183 gün kaldı. Ve kızım 1 yaşına girecek 10 gün sonra araları benimde az bu beni korkutuyor
gulcin8396 Benimde uygulamada son 68 ama ben zorunlu sezeryan olacağım ilki de sezeryandı ve doktor serklajlı olduğum için en fazla 37ye kadar bekleyeceğiz dedi tabi erken gelme ihtimali de var ama herşey yolunda giderse son 47 gün kalmış oluyor 🤣
1bebe1meow Meliha09 Son 40 🥹🌸✨👼🏻🕊️ Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza