Alinrabia Seyma5050 ılk dogumum normaldı bu da suan normal gorunuyor bırsey cıkmazsa ınsallah 🤲🏻 benım bebış donmus gecen hafta doktor bası asagıda dedı senınkı ne durumda
Kaderozy aaydingulsahhh benim ilk 36+5 2. 37+2 3. De 38+2 olacak 38 de zaten tamamlamış oluyor daha fazla beklemeye gerek yok bence tabi kimi Dr daha da bekletiyor
--sy 97 gösteriyor ne hissettiğime dair hiçbirr fikrim yok karmakarışık her şeyi hissediyorum ilk çocuğum inşallah sağlıkla kucağımıza alırız
Ranarumi Meliha09 benim daha çok var 128 gün ilk bebişim oğlum normal oldu ikinci de normal olur gibi me geliyo
dilekarli ### Meliha09 son 2 sezeryan olacak mecburi makat geliş 39+3 şu anda 39+5 de inşallah kavuşuyoruz darısı tüm bekleyenlere hayırlısı ile
Flale nesli123- yeni inmiş kanala yarın randevum var sabah kızlar dua edin kendi sancılarımla olsun doğumum suni cok acı veriyor bigün kasılmalar var ama düzenli değil🤷🏻♀️🙏🏻🥺