bildircinn Meliha09 son 9 normal için bekliyoruz ama sanki hiç gelmicekmiş gibi🥲 kilosu da 4 e yaklaştı inşallah kendi kendine gelir diye dua ediyorum her sabah
Baby_Aslan bildircinn ben normal doğum istiyorum dün dr gettim canakligimi olcdu normal dogum yapamazsin dedi 35 haftalik gebeyim bebegin kilosu 2.500 ay sonuna kimide daha kilo alir bebek dedi doguramazsin dedi. 61 kiloyum by arada ben
aaydingulsahhh Kaderozy b3nimde 3. Sezaryen 1. 41 haftada 2. 39. Haftada alınmıştı 2 si de devlette oldu. Bu da devlet De olacak acaba 3. Yü bi sıkıntı olmadığı sürece içeri de ne kadar tutarlar
Kaderozy aaydingulsahhh benim ilk 36+5 2. 37+2 3. De 38+2 olacak 38 de zaten tamamlamış oluyor daha fazla beklemeye gerek yok bence tabi kimi Dr daha da bekletiyor
Tnz Uygulamaya göre son 2 ama bakalım beyefendi ne zaman gelmek isticek.. sabırsızlıkla bekliyoruz bizde inşallah normal doğum olucak🥹🐣
eylulmucizem_ Meliha09 son 45 ama 38ci haftadan sonrasını beklemek istemiyorum. Elimden geleni yapacağım çlkması için😄