Meliha09 benimde 2nci gebelik 15 aylık bir kızım var simdi oğlumu bekliyoruz🥰 üst üste oldu bizimki ama rabbim yardımcımız olsn. Suan son 10 -15 arası bişeyim sancılarım cıkıyo süpriz yapıp erken gelmezse iyi doktorum gün veremiyo bana bu yüzden ne zaman ne olacagı belli değil erkenciler benmkiler kızımda 36+4 de gelmişti 😀