Meliha09 Merhaba hanımlar benim ilk gebeliğim 22 yaşındayım da devlete gittiğim için bide çok bilgisizim . 36. Haftaya girdim . Doktor bebeğin kg si seker felan sınırda. 39 a kdr gelmezse suni sancı ile alicaz diyor ne yapmam lazım bebeğin gelmesi için. Suni sancı çok mu kötü