Elwing6 Sarenil benim kafamda pınar telli var zaten onda da sigorta oluyor sanirim bakalim sonuc ne olacak :)
Msdenizkky Sarenil medical park için ben sigorta yaptırdıgım zaman yoktu su an bilmiyorum hatta aylin hanıma yönlendirmişlerdi o hastanede ama ben nedense çoşkun hocayı seçtim hiç bi bilgimde yoktu acıkcası
Sarenil Msdenizkky hayırlısı olsun inşallah. İlk gebeliğim ne bileyim doktorumu hiç erkek düşünemedim rahat hissedemem gibi geldi. Ebru hoca var birde ona geçmek niyetim
Msdenizkky Sarenil ilk doğumumu bülent alp aydın da yaptım😳 yorum yapmıyorum.. hakkımızda hayırlısı olaun sonucta o anda onlaraemanet canımız
Msdenizkky Sarenil bizi çoşkun hoca kendisi yönlendirdi. İki ism verdi ikisnden birine gidin dalında iyi hocalar dedi. Liv hastasına 350 tl dışardan gelene 500 tl sadece nakit ödeme kabul ediyorlarmıs
Sarenil Msdenizkky teşekkür ederim bende eyüp ekiciye gidecektim 500 tl dediler kabulde etmiştim. Birde sizin dediğinizi araştırayım
Msdenizkky Sarenil bi araştırın🙏🏻 Biz memnun kaldık yaklasık yarım saati buldu en ince ayrıntısına kadar açıkladı anlattı
Elwing6 Sikayetvarı okudukca stres oluyorum millet neler yasamis kime guvenicez :( hakkimizda hayirlisi olsun biraz sans isi de sanirim.
Krbksrf Bana en yakin hasta liv oldugu icin sectim ayni zmanda sigortaciyim dogum yapan musterilerden genelde bilgi almaya calsitim hastanenin doktorlarini tek tek arstirdim sgk anlasmali olan ilk turkan hocaya gittim tavsiye uzere sinra sgk anlasmasi bitti ebru ve basak hoca arasinda kaldim ebru hoca hakkinda iyi seyler duymadim nette okurken coskun hoca cok iyi hoca basak hoca kalmayi dusunuyorum bn mumnumum sordugum yer soruyu cevapliyor tellerimi cevapsiz birakmiyor . Olurda basak hoca ayrilirsa insl boyle bisi olmaz olursda coskun hocayi secerim .
Sarenil Krbksrf benimde başak hocayla 3. Randevum olavak Pazartesi sonuç için ararım dedi perşembeye kadar bekledim whatsapdan yazdım cevap yok. Cuma aradım cevap yok en son akşmına döndü. Ondan korktum acil birşey olsa ben kime ulaşacağım. Can taşıyorum
Krbksrf Sarenil bnm butun hamilegimle olan seylerle basak hoca ilgileniyor baska yere gitmiyorum bn liv hastanesi daha oncede gittim sukur bi sıkıntı yaşanadım