Krbksrf Krbksrf evet 18 yada 19 hafta gidiliyor ama bn 17 gittim bayginlik gecirdigim icin 1 hafta erkene aldi bnide
Hmleanne Sarenil basak hanımdan memnun kaldınız mı Bana işini aceleye getiriyor gibi geldi birazda soğuk geldi acaba ben mi yanildim
Krbksrf Hmleanne ben memnunum cok seviyorum bu gun 3 lu taramam vardi .guler yuzlu ilgileniyor hosuma gidoyor sordugum herseye cevap veriyor .
Krbksrf Sarenil bnm butun hamilegimle olan seylerle basak hoca ilgileniyor baska yere gitmiyorum bn liv hastanesi daha oncede gittim sukur bi sıkıntı yaşanadım
Krbksrf Herkesin beklnetisi farkli ama ben ilk basta türkan hocaya gidiyordum bana soguk geldi herkes cok seviyor türkan hocayi
Gulnuripeksoylu Merhaba bende medical park aylin hanıma gidiyorum hastanedende doktorumdanda çok memnunum. Ama pınar hanımıda çok duydum çok memnun hastası var değerlendir derim. Buarada benim sigortam alianz
Susuem Kizlar bende kazanda oturuyorum geçen sene eşimin iş yeri özel sağlık sigortası yaptı banada acibadem sigortadan yararlanıyorum 7. Ayında hamile kaldım medicanaya gidiyorum bende başta gittiğim doktorum hastaneden ayrıldı sonra seda hanıma gittim bana pek uymadı yarın ayla hanıma gideceğim inşallah memnun kalırım yorumlarımı yazarım sana mutlaka biraz uzak hastane ama eşimin ameliyatlarında çok memnun kaldık hastaneden doğumda nasıl olurlar bilmiyorum😊