Nerm7n ben sezeryanı istiyorum çünkü kafan rahat gün belli saat belli ne olacağın belli planlı programlı ki benim en sevdiğim şeydir her şeyin bilinmesi normal doğum ise tam bir Allah’a emanet su nişan sancı hangisi gelecek hangi saatte ne zaman gelecek kılım tüyüm ne durumda olacak kaç saat sancı çekicem sancı sonunda ya sezeryana alırlarsa al başına belayı modundayım ki bunu da hiç sevmiyorum ama normal doğumun doğal olduğunu düşünüyorum en azından bi denesem diyorum NE KADAR İSTEMESEMDE NORMAL DOĞUMU TERCİH EDİCEM LANET OLSUN😞😞🤦🏻♀️🤦🏻♀️