Alyamerve sezeryan olup da asla sezeryan olma diyen çok az insan gördüm. Benim çevremde de sezeryan olup zorla sezeryan olmamı isteyen çok güzel birseymis gibi anlatan insan dolu. Ki zevk-i sezeryan olanlardan bahsediyorum doktor istediği için mecburi olanlar KESK’e normal dogurabilseydim diyorlar son ana kadar da onu bekledikleri icin. Ama korkup doguramayanlar başkalarının da korkmalarını istiyorlar bence. VEya kendilerinde gördükleri eksikliği başkalarında cesaret olarak görünce kabul edemiyorlar. Yoksa ben normal dogurabilecegim halde ve riskim olmadığı halde, benim icin bu sağlıklı olduğu halde sırf acıyacak diye sezeryan olmuş birinin beni ayni kafaya girmem için sürekli uyarması içinde iyi niyet barındıramaz. Kuzenleriniz icin demiyorum bu arada ne konuştuğunuzu bile bilmiyorum ama benim çevrem böyle insanlarla kaynıyor. ☺️ Allah hepimize hayırlı doğumlar versin 🙏🏻