Nerm7n kesinlikle normal doğumdan yanayım .
Normal doğumun avantajı sezeryanda yok mesela. Mecburi sezeryan olana saygım sonsuz bizimde son ana kadar ne olacağı belli değil ama keyfe keder gidip sezeryan olmam şahsen.
Rahmin follos olduğunu da düşünmüyorm ben şahsen. Her şeyin bir zorluğu var doğanın kanunu da bu eski halini alicaktir .