shrnur benim iki ay sonra olmuştu. Ama biraz stres yapmamak lazım. Motive olun ayıptır söylemesi ilişki anında bile gönlünüzden geçeni dua edin olumlu olun. Stres de çok engel olabiliyor. Benim bu çünkü hamileliğim ama biri doğum oldu biri şu anda 12 haftalık. Bu mesela 5 ay olmadı çünkü ben de stres yaptım. Üzüldüm ilki hemen oldu bu niye olmuyor diye. Sonra biraz kendimi rahatlattım o ay hamile kaldım. Çatlatma iğnesi de kullandım mesela halbuki ne yumurtalık ne başka hiçbir sorunum yoktu benim. Bazen kısmet ne zamansa doğru zamanı da beklemek lazım