shrnur ben geçen sene haziran ayında olmuştum doktor 6 ay korun dedi denemenin 3. Ayında hamile kaldım ama kimyasal oldu. Kimyasaldan da iki ay sonra hamile kaldım şu an 10+3 teyim. Hamile kalmayla da iş bitmiyor sağlıklı olması işin dua edelim. Klişe gelecek ama zaten hamile kalmışsınız er ya da geç yine kalacaksınız emin olun. Burda 15 ay sonra kalanı da gördüm 7 ay sonra kalanı da hemen kalanı da. Ben takmıyordum olursa olur olmazsa aman dedim. Belki zor bunu söylemek ama rahatlarsanız sizin için daha iyi olacak. En kısa zamanda hayrlı ve sağlıklı gebelik nasip olsun inşallah 🙏