shrnur kürtajdan 3 ay sonra korundum, çünkü doktorum tedavi etti , bir sıkıntı olmadığı için , vücut toparlansın diye sağlıklı yeni gebelik için 3 ay korunma önerdi, sonra bir ilaç kullandım, 3 aydan önceki son 1 ayda hamileliği denemeden önce, i mom primo ilacına başladım ismi o olması lazım.Beslenmeye de dikkat ettim, O ilacı 1 ay içtim, 3. Ayın sonunda korunmadım çok şükür yeniden gebelik haberini aldım, çok şükür herşey yolunda, 33. Haftamdayım, Rabbim sizede , her isteyene de çok bekletmeden bir daha sağlıklı bir şekilde nasip etsin inşallah 🙏