Selindikci35 Sevimgencer 12+4 olarak burdayiz😊 2 gun once 2 li taramayi yaptirdik..3 gundur de mide bulantim ve kusmam yok umarim olmaz..Olmayinca da insan korkuo😁
Selindikci35 Sevimgencer bnde sbh uyanir uyanmaz cikarirdim hatta tum gun bisey yiyemiodum siskinlik yapiodu..2 kilo verdim.Cok sukur gecti gibi.Simdi sdc gogus hassasiyetim ve ara ara kasik agrisi oluo ozellikle yatarken veya yuruyusteyken
Dderryaa Sevimgencer benim çok oluyor gece uykunun arasında bir giriyor devinemiyroum kitleniyorum resmen dün ikili tarama için gitmiştim magnezyum verdi
Sevimgencer SARAMAZE19 devlet asla umursamıyor nıye geldındermıs gıbı davranıyorlar gercı gece ozelede gıttım hepsı aynı bu gece doktorlarıı cok kotu
Selindikci35 Habibee en gec 1 haftaya cikiomus ama bana doktorum 3-4 gune cikabilir internet sitesinden bakip gelebilirsin dedi sonuclar icin
Sevimgencer Benımde öyle ya sureklı su kac gundur agrım var doktora gıdıyorum doktor bebek gelısıyor kanama olmadıgı surece korkma dedı ama ınsan yınede pımpırıklenıyor