Selvidaglar Ece111 11+4 ğm bugun yaptırdım canım sonuçlar haftaya çıkacakmış cinsiyeti de gordu bariz erkek dedi
Ece111 Selvidaglar ne güzel canım erken öğrenmişsin cinsiyeti darısı bana🤗bende Salı günü gitcem ikiliye inşallah 🤗
Bbuussrra Kızlar merhaba ben 12 haftalık gebeyim ve saçlarımda aşırı derecede dökülme var sizlerdede oluyor mu oluyorsada ne kullanıyorsunuz
Selindikci35 Bbuussrra evet cnm..Bnde sampuandan kaynaklanio saniodum..beslenme ve kullandigimiz vitaminler sayesinde duzelir bnce..
Bbuussrra Ben vitamin kullandım bitti şuan başka ilaç kullanıyorum inş azalar böyle dökülmeye devam ederse kel kalıcam herhalde 😊