Selindikci35 Sevimgencer 12+4 olarak burdayiz😊 2 gun once 2 li taramayi yaptirdik..3 gundur de mide bulantim ve kusmam yok umarim olmaz..Olmayinca da insan korkuo😁
Selvidaglar Ece111 11+4 ğm bugun yaptırdım canım sonuçlar haftaya çıkacakmış cinsiyeti de gordu bariz erkek dedi