sltn2686 ben de 13 haftalığım Doktor ilk 1 ay sonra gel dediğinde ben de içimden çok fazla değil mi o süre zarfında bebeğe bir şey olursa nolucak demiştim hiç gecmicek gibi gelmişti ama kendine meşguliyetler bulunca zaman geçiyor. Zaten Allah korusun bebeğe bir şey olsa heralde vücut bir şekilde sinyalini verir. Bir de doktor 1 ay diyorsa vardır bir bildiği yani diye düşünerek saldım artık