Kızlar 13.haftamda kontrole gitmiştim Şuan 15+4 üz ben 17.haftamda tekrar gidicem böyle 1 ay beklemek çok uzun değilmi sizce birşey olsa anlarmıyım böyle beklemek zor geliyor ama erkenden de gitmek istemiyorum ücretli gidiyorum hareketlerini de hissetmiyorum hep tedirginlik oluyor oyüzden, çok şükür lekelenmem ağrım sızım yok öyle siz nasıl 1 ay dayanıyorsunuz