sltn2686 test durumları hariç sağlıklı bi gebelik geçirip böyle ayda 1 gitmek bile gereksiz aslında. Bizim ayda 1 gitmemiz tamamen merak bebek doğal sürecinde ilerleyecek zaten anne de absürt şeyler yapmıyorsa. Annelerimizin çoğu bi başında bi sonunda gidebilmiş şanslı olan varsa aralarında ortada da gitmiştir. Kendimizi ürkütmeye böyle şeyler düşünmeye hiç gerek yok bence. Sağlıkla gelsinler inşallah