Zilan_Drsn şimdi benim hastaneden çıkışım yapıldı Burda bu hafta doğan bebeğe yetecek kadar yenidoğan bakım ünitemiz yok diyerek çam sakuraya yönlendirdi beni sadece zaten aktif olarak gittiğim bi özel hastane ve doktorum var burayada acaba bişey var mı diye yakınızmızda diye gittik şansıma kendi doktorum tatile çıktı ayın 5 inde gelecek ne yapacağımı bilemedim şuan ayaklarımı uzatıp dinleniyorum ağrılar geçsin diye bakalım aynı şiddete devam ederse farklı doktora giderim sizce evde durmamın bir sakıncası var mıdır bu şekilde