Babyycutee sancın var canım inşallah serumlarla durdururlar sana hemen ciğer geliştirici iğnede yaparlar korkma bende 35+3 üm serklajlıyım benimde rahim ağzım kısaldı sürekli nst ye giriyorum doktora gidip geliyorum. Haftamız kötü değil doktorum sancı görse hemen ciğer geliştirici yapıcaktı sanada yaparlar ve mutlaka ilaç başlatırlar. Doğum olsa bile korkma çoğu bebek küveze bile girmiyor bu haftalarda içini ferah tut