zeynosileannis şuan iyiyim evdeyim ağrılarım var ama çok çok şiddetli değil Allah’a şükür zaten bu sancıları gördüğümde de doktor çok mu kötüsün dedi yok değilim dedim ağrı var ama kıvrandıracak kadar değildi şuanda takipli olduğum doktorum izinde olduğu için bekliyorum eğer yine çok rahatsız olursam farklı bir doktora gözükücem biraz da korkuyorum en azından haftasını doldursun diye bekliyorum inşallah sorunsuz geçer