4oglanannesi Al işte cancağızım senden bendensin 🤣 çay hastasıyım normalde ama ben hamileliklerimde çaydan soğuyorum midem bulanıyor canım istemiyor kahvaltılarıda öyle kuru kuru yapıyorum alıştım artık🤣 ama çayı özlüyorum yani inşallah içme isteğim gelir tekrardan ne diyim