Ervaidil Nuraaaay11 bir yandan da güzel değil desem çünkü yarım ekmek bile yiyince doyup kalkan ben şuna 1 ekmek nasıl bitmiş ve birşey yememişim gibi olması ayrı bi kötü 😂
elif475475 Nuraaaay11 doktorum beslenme listeme r tane acık çay yazmış ama benim midem ne çayı ne kahveyi almıyor 2 aydır. Bence kafeini azaltmak lazım hamilelikte. Su kefir ve kendi yaptığım meyve sularını içiyorum ben sürekli
Ysmnpmk Nuraaaay11 sanırım ben çok içiyorum kahvaltıda en az 3 4 bardak içiyorum gün içerisinde bide misafirlikte veya disardaysam 2 3 bardakta öyle içiyorum😀kızım çayı sevmezse ilerde çok üzülürüm anası çaycı çünkü 😂
Aybukealtintas Nuraaaay11 merhaba, genelde sabah 2,3 bardak, aksam 2, 3 bardak içiyorum, gün içerisinde de 1 ya da 2 fincan kahve tüketiyorum
bebegimd7 Nuraaaay11 ben çok seviyordum bardak bardak içesim vardi. Bir bardak yetmiyordu ikinciyi içiyordum. Bide kocaman bardakla))) hiç oyle olmaz falan diye düşünmedim canımın istedigini yedim, içtim.
sweetmom1_ Nuraaaay11 valla canım kahvaltılarda 3 4 bardak içerim aşırı canım çekiyo heleki kokusu varyaa demli demlii 🫠🫠
Glchan_34 @Kontes001 kansızlık yapıyor yani kendi doktorum öyle demişti azalt demişti bana günde bir bardak içiyorum şimdi
artikbiranneyim Nuraaaay11 çay kahve tüketmiyorum bu süreçte çünkü şu dönemde su tüketimimi engellediğini fark ettim ve sanki kasılma da oluyor sonucunda, o yüzden hepsine doğurunca devam😅 ayrıca demir emilimini de azaltıyor, bebeğimin kilo alımını engellemesin diye ara verdim