Normal doğum yapıp hemen egzersize başlayıp tüm organlarını ve rahmini vajinanı daha çabuk toparlayıp eski hayatınıza daha hızlı döndüğünüz bir gerçek , sezeryan ameliyatı herşey yasak yürümek dışında çünkü ameliyat oluyorsunuz kat kat dikiş iyi dikmezlerse bide içerde yok yırtılma yok patlama vs
Beni zorla sezeryana sürükleyip o kadar mücadeleden sonra 4 cm açıklıkla henüz doğum başlayalı 10 saat olmuşken zorla sezeryana yapan doktora hala kinliyim doğum anı bana psikolojik baskı yaptı beni doğurtup evine gitmek için resmen , kaldıki karnınızın belli bir kısmı hissizleşiypr ve ömür boyu his oluşmuyor bu da bi gerçek ,
Yani sezeryanı kimse savunmasın normal adı üstünde yani doğum kadar güzel bişey yoktur bunu kendi sağlığımız için istiyor ve ısrar ediyor düşünüyoruz bu bir abartı değil tamamen kendi sağlığımız da söz konusu bebek için zaten tehlikeliyse doktor yapmıyor ki asla kişinin anmnezine bakıyor bebek iri mi değil mi açılma var mı yok mu hepsi önemli durduk yere 40 a kadar bekletmiyorlar yani olmayacaksa bunu yapan doktor kendi de istemez bebeğin veya annenin ölümüne sebep olmak ,
Yani abartı demeyelim de hamile olarak bunları düşünmemiz çok normal o kadar çok kafa karışıklığı yaşıyorum ki bu baskılardan kimseye söylemeden takipli olduğum hastane dışında savdci doktora ayrı gidip eğer mümkünse bunu yapacağım çünkü tam tersi neyi zorluyosun ne gerek var diye bizde psikolojik baskıya çok maruz kalıyoruz
Geçen gün ben spor yaparken meslektaşım bile yazmış ki hikayeme ne gerek var bu kadar harekete zaten sezeryan olacaksın mecbur demiş