Arkadaşlar merhaba yani neredeyse her akşam forumda aynı muhabbetler dönüyor, açıkçası fikirlerinizi merak ediyorum.
Sizce doğumun sezaryeni ya da normali mi var, yani her ikisi de anne için farklı bir deneyim. Tabi ki de herkes normal doğurmak ister ama bu olay çok fazla abartılıyor mu sizce de yani önemli olan çocuğunu sağ salim kucağına almak değil mi ?
Normal doğum yapıp yıllarca onun acısını çeken insanlar da var sezaryen yapıp ikinci gün ayağa kalkan insanlarda. Yani tabi ki pozitif doğum hikayelerini paylaşmak çok güzel ama bazı yorumlara bakıyorum sanki normal doğum yapmak çok önemliymiş gibi şeyler yazılıyor. İnsanlar sırf bu baskı yüzünden çocuklarını kaybediyor bırakın kim ne istiyorsa onu yapsın tabi ki fikrimizi paylaşalım ama fikrimizi paylaşırken biraz da empati kurarak yapalım bunu.
Önemli olan çocuğu nasıl doğurduğunuz olmamalı bence. Sırf normal doğum yapacağım inadıyla çocuğunu kaybeden insanlar var, bu bana resmen cahillik geliyor, bu devirde hala bunun tartışmasını yapmak ne kadar mantıklı ?