Begboss yorumları okuyunca zaten toplumca nerde olduğumuz o kadar açık ve net ki çoğu kişi sezeryan savunuculuğu yaptığımı düşünmüş anlatmak istediğim şey bambaşka oysa ki.
Toplum olarak ne zaman birbirimizi anlamaya başlarız bilmiyorum ama size o kadar katılıyorum ki sezeryan ya da normal doğurmak hiç birinin önemi yok 🌸