Anneelikk mamyyy1312 hayırlısı olsun inşallah sağlıklı doğsun yeterli. Benim ikinci gebelik ilki sezeryan olduğu için buda seseryan 15 Ağustos😍
Mikrofon0 Alparslanmom__ daha önce dört kere daha olmuştum hiç acı hissetmedim ama dün ilk defa biraz acı hissettim anlık ama korkacak bir şey yok ama çünkü baya bastırdı ama leke kanama vs daha olmadı korkmayın 🤭
Tutaste_ metemom_ yani her gittiğimde ıkı gün geri alsa bişey olmuyomu bi anda iki hafta olursmı sıkıntı toplam olursami
metemom_ Tutaste_ son adet tarihinde olması gerekenden iki hafta ileri veya gerilik görüldüğü zaman sorun oluyor Canım
Fatma_ecem4 Anneelikk 18 gün kaldı ama yarın kontrolum var dur bakalım ne olcak kızımda on gün erken olmustu