MiracAlpinveUmutunAnnesi Alparslanmom__ Benim geçmiyor bacım ya ilk oğlumda da zaman geciremezdim 😂 Bu bi nebze iyi de yine de hemen doğum gelsin bitsin gitsin istiyorum
Ebrusisli Anneelikk bizimde 15 gün 12 Ağustosa sezeryan günü aldık çok heyecanlıyım bendede uyku yok aslında sıcaklardan hiç uyuyamıyordum böyle olunca iyice kaçtı herşey odasını bekliyorum gelsede onla uğraşsam diye
Ebrusisli Anneelikk bende kardeşime geçtim onun evi camlar açıkken çok esiyor ama bu seferde doğum üstü hasta olurum diye korkup kapatıyorum valla ne yapacağım bilmiyorum sende kendini vantilatöre verme çok aşkım çarpar allah korusun
ilknur_dmrl1 Kızlar çok acil birşey sorucam 12+6dayız. Sağ boşluk ve alt karın sadece sağ tarafımda bu bölgelerde ağrı hissediyorum sanırım gaz sancısı. Ama hafif sancılama var normal mi bu? Yaşadınız mı bunu hiç 🥺