Mikrofon0 Alparslanmom__ daha önce dört kere daha olmuştum hiç acı hissetmedim ama dün ilk defa biraz acı hissettim anlık ama korkacak bir şey yok ama çünkü baya bastırdı ama leke kanama vs daha olmadı korkmayın 🤭
Anneelikk Cagla-2434 kesinlikle öyle bbeimde ilk gebelik de son on güne kadar da normal görünüyordu seseryana döndü bir anda . Şimdi ikinci gebeliğim sezeryan tabi oda . Sağlıkla kucağıniza alırsınız inşallah
Cagla-2434 Anneelikk evet normal doğuma alınıp oradan bile sezeryane dönme ihtimali var o yüzden öncelik bebislerin sağlıklı ve güvende olması gerisi bir şekilde çözülecek ❤️🌸🧿 hepimizin hakkında hayırlısı
metemom_ Tutaste_ he baktım isim soyisimle rahat takilamiyorum 😂😂evde yatmaya devam ediyom askom sen napiyon
Tutaste_ metemom_ hiç bişey bende bi değişiklik yok. Doktora gittim hesabımdan 2 gün geri aldı beni anlamadım ama gelişimi iyi dedi kafam karıstı. Doktor ne dedi sana
mamyyy1312 Anneelikk bizimde 19 😬 doğmasını bekliyorum artik gelsin yarin muayenem var ilk gebelik olduğu için çatı muayenesi olacak sezeryan ya da normal karar verilecek bakalm artik hayırlısı ile bekliyoruz🤷🏻♀️
Anneelikk mamyyy1312 hayırlısı olsun inşallah sağlıklı doğsun yeterli. Benim ikinci gebelik ilki sezeryan olduğu için buda seseryan 15 Ağustos😍