Ketii napoliten_ bende de korku var. Ve hala net karar vermiş değilim doğum şekline . Oluruna bıraktım bakalım
napoliten_ kuzeymom__ o bende de var bir oğlum var onu nasıl bırakıp ameliyata gideceğim onu düşünüyorum :(
napoliten_ Zeyyno_ ay maşallah bir avazda doğurmayı nasip etsin Allah hepimize , benimde oğlum var 7 yaşında , bu da erkek 💙
napoliten_ Canlarrr benimde öyle sezeryan olacak , ilk gebelikte genel anestezi oldum şuan aşırı kararsızım spinal mi genel mi diye siz ne düşünüyorsunuz
Canlarrr napoliten_ napoliten_ benim ilki çok kötüydü önce yarım uyusturdular sonra tam yaptılar saçma sapan bir şey oldu . Şimdi insAllah bunda böyle bir sorun olmaz yarım düşünüyorum ama doktor neyi onerirse
Rrbbss napoliten_ ben de çok beklemiştim çiftli sayılara geçmeyi ama dedikleri doğruymuş çok çabuk geçti 84 gün kalmış bile :)))