napoliten_ kuzeymom__ demek ki zaman çabucak geçiyormuş bizim gözümüzde bakınca büyüyor gibi geliyor ☺️☺️
kuzeymom__ napoliten_ evet gerçekten çok çabuk geçti hele ki 2. trimester. Hem seviniyorum hem üzülüyorum çok tarifsiz 🥹💙
Ketii napoliten_ bende de korku var. Ve hala net karar vermiş değilim doğum şekline . Oluruna bıraktım bakalım
Zeyyno_ napoliten_ ikinci gebeligim cnm , İlki Normal doğumdu buda İnşallah öyle olur Öyle bekliyorum yani ilk olacakmış gibi Heyecanlıyım bundada 1Kizim var Şimdi Oğlum Olacak İnşallah 🥰🥰
Alparslanmom__ napoliten_ şimdilik normal doğum görünüyor bakalm hayrlısi 🙏nasl sağlıklı hayrlı gelecekse öyle gelsin diyorum son ana kadar belli olmuyor çünkü
napoliten_ kuzeymom__ o bende de var bir oğlum var onu nasıl bırakıp ameliyata gideceğim onu düşünüyorum :(
napoliten_ Zeyyno_ ay maşallah bir avazda doğurmayı nasip etsin Allah hepimize , benimde oğlum var 7 yaşında , bu da erkek 💙