napoliten_ ben ilk gebeliğim de aşırı korktum erken doğum oldu beklediğim bir zaman değildi . Kendi doktorum da olmadı . En yakın hastaneye gitmek zorunda kaldım. Hiçbir şey planlandığı gibi olmadı . Ne hastane ne doktor. Ameliyathanede de sürekli burda doğum yapmak istemiyorum diyip durdum. Doktordan doğumdan sonra susturun şunu dedi . O yüzden doğum anına kadar yarimdi sonrasını hatırlamıyorum 😂