Leylus cLearQueen valla canim 33 yaşındayım 4 yıldır troit ilacı kullanıyorum ilk hamileligimde çıkmıştı.sekerle.troit kardeş diyorlar.birde ben mesela asla açlığa dayanamiyordum elim ayağım titriyordu dünya başıma yıkılıyordu resmen ama hi seker çıkmıyordu.2 gebeligimdede yükleme yaptirmadim.ac kan aldılar sonra beyaz ekmek sandviç ve 1 kutu meyve suyu ictim 161 cikti seker 140 altı olmasi gerekiyor.suan sabah aclik 91 le 98 arasında inip cikiyor oglen alsam tojluklarda 110 140 arasi cikiyor ama.dikkat etmezsem geven 189 çıkmıştı doktor cok kizdi.
Calikusuuu Leylus kaşar ve haşlanmış yumurta vazgeçilmezim mutlaka her gü nyemeye çalışırım doktor bebeğin ölçümleri tam demişti . Gitmeden önce çok korkuyordum kesin bebek geriledi büyümedi diye . Şükür öyle olmadı
Leylus Calikusuuu ay bende yeni başladım canjm inşallah faydasını görürüm ya ayin 10 unda randevum var
dan Bende de aynı durum 2 kilo verdim bebek kilosu da geri kaldı , şimdi toparlamaya çalışıyorum sürekli doktor kontrolüm var , bebek kilo alsın diye ne yiyorsunuz ?
LinamAsyam dan bende 1,5 kg verdim ama bebek kilo aldı. 2 kez 200 ml kutu süt içiyorum 3 kase yoğurt yiyorum ceviz fındık çok yedim. Meyvelerden de erik sınırsız dedi ondan yiyorum baya
Se11 neslsah-1 liste dışına çıkmayın doktor bana öyle dedi bu sefer de bebek beslenemez ne yaziliyorsa murlaka onu tuketin
neslsah-1 Se11 bana esmer ekmek yiyebilirsin dedi bence çok öğün başına 4 ince dilim ekmek dedi normaöde bile yemiyorm onu ben ki bana iyi gelmedi 1 dilim yesem bile o yükseltiyomuş onuda dıçoğuma kadar hayatımdan cıkarma kararı aldım
y-eda Kızlar evde kendiniz nasıl ölçüyosunuz şekeri benimde 170 çıktı ben zayıf hamile kaldım süreklide yedim yemek yemeği çok seven biri değildim hayatımda ilk defa hamile kalıyorım yedim 10 kiloya yakın kilo aldım malesef 25. Haftadayım daha ve napcam hiç bilmiyorum. Sigarayı bıraktım belkide ondan bu kadar yedim şimdide tatlıyı falan bırakırsam napcam ben
LinamAsyam y-eda ölçüm cihazı ile birinci lokmayı yiyoruz 1 saat sonrasına alarm kuruyoruz istersen 40 dk masadan kalk sorun değil alarm çalınca ölçüyoruz sınır 140 üzeri çıkarsa yediklerine dikkat etmen lazım. İçinde un şeker olan gıdalar paketli gıdalar pirinc bulgur yarma ve bazı kişilerde tam tahıl çavdar dahi çıkarır sizde ölçüm yaparak diyetisyen eşliğinde yediklerinizi düzenlemeniz gerekir başlarda zor oluyor ama zaman geçtikçe alısıyorsun ben 10 haftadır diyetteyim bebeğin iyiliğini düşünerek mecburum. Sigara için de sabah bırakamıyorum gıbı yorumları okuyup cok üzülmüştüm sizleri tebrik ederim onu bırakan bebeği için diyeti rahatlıkla uygular. Doktor ve diyetisyen dahiliye takibini kesinlikle yap 💐🩷
y-eda LinamAsyam Çok teşekkür ederim bilgilerinizi paylaştığınız için. Evet bende dikkat etmeye başladım doktorumla pazartesi görüşmeye gidicem haklısınız bebeğimiz sağlıklı olsunda en önemlisi o her şeye katlanırız. O ölçüm cihazını eczaneden mi temin edebilirim .
Melegimolsun Tugcev merhaba benim ilk şeker yüklemesinde değerlerim 161 çıktı Dr ile görüşemedim pazartesi gideceğim yuksekmi yani
Tugcev Melegimolsun yüklenen şeker oranına göre değişiyor oranlar. Açıkçası sonuç kağıdımda yazan referans aralığı yüksek bir aralıktı ama tabii benim çok yüksek çıkmıştı o yüzden sorgulayamadım. Burda okuduğum kadarıyla yüksek en doğru bilgiyi doktorunuz verir o yüzden