LinamAsyam
Melegimolsun idrarda koku , renk değişikliği, şiddetli baş ağrısı, mide bulantısı, nefes darlığı vardı. Hastaneye gittim direkt doğum acile idrar da protein kaçağı çıktı. Tamamen bozmuştum diyeti artık diyet falan yapmiycam yeter dedim arada kaçamak yapınca ufak sorun olmuyordu. En son bozdum sonra gebelik zehirlenmesi dediler çok şükür ki tansiyonum hiç yükselmedi yükselseydi direkt doğuma alacaklardı. 4 gece hastanede kaldım sürekli diyet yemekleri verdiler dışardan yiyecek yasakladılar. Tansiyon baktılar şeker baktılar nabız baktılar günde 2 kere Nst bağladılar 24 saatlik idrar tahliline baktılar temiz çıkınca tansiyon da yükselmeyince taburcu oldum. Şuan diyete devam ediyorum. Tansiyonuma bakıyorum sürekli, açlık tokluk bakıyorum, bebeğin hareketlerini sayıyorum 1 saat de ne kadar hareket ediyor diye