cLearQueen valla canim 33 yaşındayım 4 yıldır troit ilacı kullanıyorum ilk hamileligimde çıkmıştı.sekerle.troit kardeş diyorlar.birde ben mesela asla açlığa dayanamiyordum elim ayağım titriyordu dünya başıma yıkılıyordu resmen ama hi seker çıkmıyordu.2 gebeligimdede yükleme yaptirmadim.ac kan aldılar sonra beyaz ekmek sandviç ve 1 kutu meyve suyu ictim 161 cikti seker 140 altı olmasi gerekiyor.suan sabah aclik 91 le 98 arasında inip cikiyor oglen alsam tojluklarda 110 140 arasi cikiyor ama.dikkat etmezsem geven 189 çıkmıştı doktor cok kizdi.