Se11 şu an çok şükür normal. Açlık 95 tokluk 140 sınırını o gün ekstra bir şey yemediysem geçmiyor. Şeker yüklemesi sonuçlarım çok kötü çıkmıştı benim o yüzden çok korkmuştum ama günlük rutinimde yüksek değer çok görmüyorum. Bazen 151 oluyor. Ama geçenlerde yine bir meyve batağına düştüm yoğurt yesemde 160ın altına çok zor düşürdüm 🤦🏼♀️