Huray öncelikle gözünüz aydın bebeğiniz sağlıkla büyüsün inşallah ❤️ yazdıklarınız hangi şehir olursa olsun konu devlet hastanesi ise o kadar doğru ki inanın işini sanki zorla yapan memnuniyetsiz tahammülsüz çalışanla dolu hastaneler, parası ol aynanın köpek yerine konmadıpı berbat bir sistem haline dönüştü sağlık sektörü. Bende devlet hastanesine gidiyorum ama nasipse son aylarda özele geçeceğim inanın muayene olup doktora bir şey sorabilmek terslenmeden büyük başarı… Dediğiniz gibi Allah herkese bu imkanı versin de herkes hakkettiği o güler yüzü ve ilgiyi görüp öyle hizmet alabilsin inşallah.