Kızlar bebişimi 37+3te doğurdum şuan 4 günlük. Biraz sarılığı olduğu için bugun bir geceliğine ışına girdi. Normalde devlet takipliydim ve normal doğum düşünüyordum. Eşimle hiç bir belirti yaşamadan akşam 11 suları balkonda karpuz yiyorduk 😂 bir anda sırtıma bir agri girdi ve ben gecici oldugunu dusunup masaj falan yaptirdim ama asla gecmedi dayanilmaz hale gelirken buna nefes darligi da eşlik etmeye başlayinca eşim hastaneye gitmek istedi. Ben doğum kasılması falan ve kasık agrisi yaşamadigim icin doğumla ilgili oldugunu dusunmemistim serum falan alip döneriz diye dusunup gittigim acilden dogumhaneye yönlendirdiler. 2 tane ebe vardı ve bir tek hasta ben vardim orada. Gittiğimde morallerinin bozuldugunu hissettim haftamı söyledigimde. Muhtemelen rahatlarini kaçırıp başlarına iş çıkarmıştım. Bana her sorduklari soruyu ters ters azarlayarak sordular. Önce alttan muayene ettiler o an kanamam geldi sonra nstye bakildi. Bunlar olurken hep azarlaniyorum. Acımdan dolayı haliyle belimi falan tutuyorum ama nazlanamiyorum zaten yanimda kimsem yok ve kotu muamele gordugum icin sesim çıkmıyor bile bana ilk dakikadan sen sezaryen dusunmedin mi hic , sen normal doguramazsin, beceremezsin git kocanla konuş sezaryen ol falan gibi muamele oluyor dogumum baslamis bunu bile soylemeden bana bunlari soyluyorlar tersleyerek ve hicbir sey anlamiyorum ilk gebeligim diyorum ki eve mi gidicem ne zaman için soyluyorsunuz? Diyolar ki ne evi ya dogumun baslamis sen simdiden boyleysen neler yasiycaksin saatlerce surecek dayanamazsin sen git ozele sezaryen ol. Ve surekli boyle soyluyorlar suratima oyle bakislari var ki sokakta dogururum onlarin altina yatmam oyle bir korku verdiler bana. Eşimin yanina gittim hemen eşim de muameleyi gorunce direkt imza atip oradan ciktik ozele gittik ve o gece çok tatli bir şekilde sezaryen dogumum gerceklesti. Doktorum ebeler hemşireler herkes çok tatliydi. Her zaman soylerlerdi ama buradaki dogum servisinde hamileligimde cok kalmistim hemsireleri falan seviyordum boyle olacagini dusunmemistim gercekten allah kimseyi devlet hastanesine dusurmesin. Kendilerini sikayet de edicem henuz firsat bulamadim ama belki de normal dogum yapabilcekken bana maddi olarak zarar verdiler. Hicbir gebe böyle korkutulmamali bu muameleyi de haketmemeli şimdiki aklim olsa aylarca kontrollerde de surunecegime ozele giderdim zaten. Valla disinizden tirnaginizdan arttirin gerekiyorsa devlette dogurmayin. İşini sevmeyen insanlarla dolmuşlar. Tavirlarindan gecilmiyor. Muhtacim diye sesimi bile cikaramadim o an ustelik. İçimde kaldi sinirim hep