Seyhan000 aklında olan bi şey varsa sorarsın baya araştırarak aldım ben, ilk haftalardan beri bakıyodum neyden hangisini alacağım belliydi 1 ayda hepsini almış bulundum 😂 ay evet iyi ki bekletmişsin pembişi şeyler de alabilirdin sonuçta 😂 😂 kıyafet konusu ve adet konusu benim de kafamı çok karıştırıyor kış bebesi olacağı için. Ben bi kaba taslak liste yapmaya çalışırım yaparsam atarım canım sana ben biraz daha bekleyeyim diyorum sonbahara doğru daha çok kıyafetler çıkıyor kışlık ürün çok geliyor şu an sadece onlinede var