Seyhan000 Bu listede almadıklarım emzirme sütyeni ve atleti var onu da ilk zamanlar emzirme atleti kullanın dedi ebemiz sonraları sütyene geçersiniz dedi aklında bulunsun. Beşiği ayrı odasına geçince almayı düşündüğüm için alez tarzı bi şey almadım henüz geçici park yatak ile yataş juno aldım ilk ayları orda geçirir daha sonra montessori tarzı bi şey yaptırmayı düşünüyorum çünkü. Bebek kıyafeti kısmı tamamen duruyor işte o ayrı. Biberon fırçasına ben de gerek duyarsam alıcam, deterjanını al ama bence. Banyo termometresine gerek duymadım dirseğimiz yeter 😂 termosu ek gıdaya geçince bakarsın şimdi imkanın varsa al dursun ama. haricindekileri aldım sorarsın takıldığını aldığım marka modeli söylerim canım