olivia77 MelodyFairy dayanamadım bidaha yaptım testten ama bu sefer çıkmadı ben de şeye bağladım ilk idrarla yapmamış oldum bide daha çok var adetime acaba ondan mı gözükmedi bu sefer dedim ama allah bilir
Mzzz Canım bu testlere pek güvenme birçok insanin burda yalancı pozitif çıktı malesef tekrarla hatta kan ver daha net olsun
olivia77 ipekbk yapabilirseniz tekrar yapın bence de testi farklı bir markayla içiniz rahat etsin şuanki görüntü her türlü gebeliğin olduğunu gösteriyor ama hayırlısı olsun hakkımızda ☺️🩷
ipekbk MelodyFairy evet artımed olunca konu insan güvenemiyor eczanede de başka yoktu kaset test yaptım onda da çok hafif silik çıktı bilmiyorum🥺
MelodyFairy ipekbk çok hafif çıkmasının sebebi kaset test olması olabilir Erken gebelik testi daha hasss başka erken daha yap ve sonra kan ver emin ol
rumeysa_mom ipekbk kuzum bende artimed yapmıştım test ama negatif çıkmıştı sadece öbür gün hafif silik çizgi vardı o da kuruma çizgisiydi ama gebelik varsa da net çıkarıyor zaten bence sende de var ama yine de için rahat etmezse tekrarla testi 🥹🥹
MelodyFairy ipekbk öyle düşünme bak bende aşılama oldum 14. Günüm regl olcm sanırım bilmiyorum nasip hersey
Rumay olivia77 adet olmanıza yakin beta değerinde hafif bir yükselme olabilir bu yüzden hafif silik çıkabilir.misal 15 -20 gibi bir değer çıkabilir.bence adet geçikmesini bekleyin.ayrica birliktelik üzerinden en az 11 gün gecmesi gerekir ki geç döllenme ihtimali de vardır.bence umutlanmayın daha sonra daha çok üzülmeyin diye söylüyorum.
Mzzz Rumay neden adet olmaya yakın bthcg hormonumu salgılanıyor 2-3 değil 15-20 gibi bir değerden bahsediyorsunuz o zaman her kadın adete yakın hamile sayılıyor çünkü laboratuvarlar 5 ile 10 uzereyi gebelik sayıyor 🤭🤭🤭🤭🤭
olivia77 Rumay haklısınız tabi ama biz zaten önümüzdeki ay planlı bi şekilde bebek düşünüyorduk o yüzden üzülmem çok. Oğlumda da reglime 3 gün varken test yaptığımda aynı bu şekilde silik çıkmıştı ertesi gün kan verdim 25 çıkmıştı değerim. En doğrusu bikaç gün daha beklemek
Rumay Mzzz kimyasal gebelik,boş gebelik vs olabiliyor sonra kendi kendine düşüyor zaten hiç kurtaja bile gerek kalmıyor.çogu kadın yaşıyor bunu ve haberi bile olmuyor. Çok defa karşılaştım bu durumla.
olivia77 Momellaa aslında çok bi belirtim yoktu sadece şüpheli bi ilişki olduğu için test yapmak istedim. Sadece yumurtlama dönemimde ve sonraki 2 gün boyunca kasık ağrım olmuştu normalde hiç olmaz bilmem bile o döneme girdiğimi. Oğluma hamile kaldığımda sadece o dönem ağrım olmuştu hatta kanamam bile gelmişti bu da öyle olunca acaba mı dedim hepsi bu