olivia77 Kızlar sat 4 temmuz bat 3-4 ağustos gibi. Şüpheli bi birliktelik oldu reglime şuan 8 gün falan var erken testlerden yaptım sizce silik mi çizgi var mı görebiliyor musunuz. Zaten istiyorduk 2.bebeğimizi ama şimdi süpriz olucak eğer varsa ☺️
Rumay olivia77 adet olmanıza yakin beta değerinde hafif bir yükselme olabilir bu yüzden hafif silik çıkabilir.misal 15 -20 gibi bir değer çıkabilir.bence adet geçikmesini bekleyin.ayrica birliktelik üzerinden en az 11 gün gecmesi gerekir ki geç döllenme ihtimali de vardır.bence umutlanmayın daha sonra daha çok üzülmeyin diye söylüyorum.
Gizem_11 olivia77 benim testimde böyleydi aynı gün kan testi verdim ve pozitif çıktı imkaniniz varsa bir kan verin sağlık ocağına kesinleşir ☺️
olivia77 Ozbi ben de silik görüyorum zaten daha 8 gün var yine de bu kadar çıkması bile şaşırttı beni ☺️
Smyroztrk Çok silik bir çizgi görünüyor, bence hamilesin yine de bir iki gün sonra tekrar yap daha belirgin olur
olivia77 Ozbi galiba öyle oldu allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah tez vakitte sizin de hayırlı haberlerinizi alırız 🩷😍