olivia77 Rumay haklısınız tabi ama biz zaten önümüzdeki ay planlı bi şekilde bebek düşünüyorduk o yüzden üzülmem çok. Oğlumda da reglime 3 gün varken test yaptığımda aynı bu şekilde silik çıkmıştı ertesi gün kan verdim 25 çıkmıştı değerim. En doğrusu bikaç gün daha beklemek
olivia77 Momellaa aslında çok bi belirtim yoktu sadece şüpheli bi ilişki olduğu için test yapmak istedim. Sadece yumurtlama dönemimde ve sonraki 2 gün boyunca kasık ağrım olmuştu normalde hiç olmaz bilmem bile o döneme girdiğimi. Oğluma hamile kaldığımda sadece o dönem ağrım olmuştu hatta kanamam bile gelmişti bu da öyle olunca acaba mı dedim hepsi bu
olivia77 ipekbk yapabilirseniz tekrar yapın bence de testi farklı bir markayla içiniz rahat etsin şuanki görüntü her türlü gebeliğin olduğunu gösteriyor ama hayırlısı olsun hakkımızda ☺️🩷
Rumay Mzzz kimyasal gebelik,boş gebelik vs olabiliyor sonra kendi kendine düşüyor zaten hiç kurtaja bile gerek kalmıyor.çogu kadın yaşıyor bunu ve haberi bile olmuyor. Çok defa karşılaştım bu durumla.
Mzzz Rumay evet onlarda bthcg yükselir çok doğru kimyasalda zaten kendi kendine düşüyor dediğiniz gibi
Ervaidil olivia77 ben silik görüyorum ama bazen testler de yanlış çıkabiliyor erken yapmışsınız 2 gün sonra tekrarlayın varsa daha net çıkacaktır canım❤️
ggmom olivia77 daha erken olduğu için lh düşük olabilir ben sanki görüyorum çizgiyi 2 gün sonra tekrarlayın:)
Gizem_11 olivia77 benim testimde böyleydi aynı gün kan testi verdim ve pozitif çıktı imkaniniz varsa bir kan verin sağlık ocağına kesinleşir ☺️
olivia77 Gizem_11 oğlumda kan vereceğim zaman doktor kaç gün geciktin demişti gecikme okmadan tahlil yapmyorlarmış ben de 5 gün geciktim diye yalan söylemiştim şimdi daha reglime 8 gün var beni kovalayabilirler 😂
rumeysa_mom ipekbk kuzum bende artimed yapmıştım test ama negatif çıkmıştı sadece öbür gün hafif silik çizgi vardı o da kuruma çizgisiydi ama gebelik varsa da net çıkarıyor zaten bence sende de var ama yine de için rahat etmezse tekrarla testi 🥹🥹
ipekbk rumeysa_mom önce ultrasonla bakayım dedi göremedim ama 5 haftaya kadar görünmüyor en net kan dedi yani inşallah vardır çok umutsuzum
rumeysa_mom ipekbk canım yaaa negatif çıkmış yaaa üzülme nasibi ne zaman olursa en ummadık zamanda pozitifi göreceksin 🥹🥹