SevilCoskun Reina Benim elimde olmayan sebeplerle doktorum değişti ve daha ben sormadan o teklif etti Rabbim gerçekten gönülden dileyince veriyor.🙏 Doğum ne zaman kısmetse ona göre bilgi verelim birbirimize 👍 Biz haziran bebeği olacağiz nasipse.😁
Roseyaman Bende ssvd adayıyım ilk doğumum sezeryan aradan 10 yıl geçti.şuan27 haftalık hamileyim dr umda destekliyor.son haftaya kadar bekleyeceğiz inş.Tabiki herşeyin hayırlısı
Merymery2233 Merve201119 istesen de zor bende seninle aynı durumdayım aradan 9 yıl geçmesine rağmen ne devlet ne de özel yanaşmadı ben o riski alamam dedi 3. De sezeryan olucak 😔
Merve201119 Merymery2233 aynen canım ben izmirdeyim bazı özeller para için yaparsın diyor ama hiçbir üniversite devlet hastanesi o riski göze almıyor burda özeller yapıyor para için ama kendiö için deil herkesin özele gidecek durumu olmayabilir
Cismmpoyraz48 Dilekbatug Ne güzel bak doktorun onaylamış bazı sezaryen yanlısı doktorlar onaylamıyor yok dikisler açılır vs. Diyerekten hamileleri korkutuyorlar. Bu postun açıldığı da iyi olmuş normal doğumdan korkup istege bağlı sezaryen olmak isteyenler için faydasi olur belki
Albertos Dilekbatug kızlar çok zor aynı yeri açıyorlar tekrar sıkıntı ben oldum kurtuldum agrı acı fora 🥴rabbim sizi korusun hayırlısıyla kurtarsın .
Reina Albertos benm sezeryanm çok kötüydü😢 strese giriyorum hatırlatıkça. Bi de aynı yerin kesilme olayı sinirlerimi bozuyor.
Dilekbatug Benim gittiğim hastanede normal sezeryan fiyat aynı. Tabi riskleri vardır ama imkansız bir şey de değil. Eğer herşey yolunda giderse oladabilen bir şey. Ssvd yapan birileri yazsa çok iyi olur ya 😃🙏🏻
Essraa2 Bende risklerini dinledim baktım.. 23haftalığım aradan 3.5yıl geçti bende ssvd istiyorum doktorumda sıkıntı çıkmassa inş yapcaz dedi:)
Reina Essraa2 36+6 olacam birazdan😱 inşallah yapabilirim. Azck içimde korku var yapamazsam diye, yada birşeyler yolunda gitmezde ameliyat olurm diye. Çünkü ilk sezeryanm gerçekten kabus gibiydi😣