Reina Essraa2 36+6 olacam birazdan😱 inşallah yapabilirim. Azck içimde korku var yapamazsam diye, yada birşeyler yolunda gitmezde ameliyat olurm diye. Çünkü ilk sezeryanm gerçekten kabus gibiydi😣
Essraa2 Reina bnmde öyledi ondan hiç sezaryan istemiyorum inş yaparsınız ayaobilirim herşey yolunda gider :)
Dilekbatug Arkadaşlar neden yapamayalım lütfen bu doğanın gerçeği hep böyle oluyor 🙏🏻 Dua okuyun hurma ne zaman başlanıyor yemeye bilmiyorum ama iyi geliyor su gibi doğumlar olsun inşallah cümlemize 🙏🏻🙏🏻
Kabarik Dilekbatug doc dr cemil kaya yeni yaptirdi sexeryan sonrasi normal dogum. Instagram hesabiniz varsa bi bakin isterseniz. Bu konuyla ilgili aciklamada yapmis kendisi.