Reina Alakası yok canım doktorum olası riskleri söyledi ve istersen normal doğum yaparız dedi ama ben zaten normal Doğum yapma taraftarı olmadım hiçbir zaman ilkindede kendi isteğimle sezeryan oldum şuanda da istesem yaparım aradan geçmiş kaç yıl fakat ben hiçbir zaman normal doğum taraftarı olmadım kendimce