Ben bebeğin kıyafetlerini vs 32 de yıkadım ütüledim yerleştirdim çalışıyor olmamdan kaynaklı biraz zorladı beni haftasonu halletmem gerekti hepsini ..
hastane cantamızı da az evvel tamamladım ama hala acaba eksik var mı diye düşünüyorum ama cok esyaya boğmak istemedim aklıma geldikçe ekleme yaparım heralde şu an içinn 35+1 deyiz bebişin gelmesini beklicez🫠